ve başka bir güncel daha…

Eveet, bu yazıyı yazarken geçen ay güncel için bir yazı yazmadığımı fark ettim? (ノ*゜▽゜*) Gerçi bir şey değiştiriyor mu ondan da emin değilim ya? (っ- ‸ – ς)

Neyse, bu ayın günceli hazır!

Öncelikle GANGSTA:CURSED serisi. Seri 18. bölüm ile birlikte resmi olarak sona erdi. Hazırlamam gereken 9 bölüm var, onların üzerinde çalışıp bu seriyi tamamlamak istiyorum.

Önümüzdeki ay GANGSTA.’nın yeni bölümü olmayacak. Nisan ayı için demişler yeni bölüm için ama belki Mayıs veya Haziran’a kalabilir sanırım mangakanın sağlık problemleri tekrar başladı. (☍﹏⁰)。 Bu ay serinin #50. bölümü hazır.

vee Kuroshitsuji. seri oldukça dramatik bir şekilde ilerlemeye devam ediyor. Hayır Sebastian’ın gerçek halini göremedik bari bizim!Ciel’in gerçek ismini öğrenebilseydik… YANA! (ꐦ ಠ皿ಠ ) Bu serinin de bu güncelde yeni bölümü olan #137. bölüm hazır.

Bu arada, bu ay ki Kuroshitsuji bölümü geç kaldığı için bazı yerlerde, yorumlarda vs. sürekli şikayet eden kişiler gördüm. Hatta “x tarihine kadar gelmezse ben çevireyim, ben yapayım” diyenler bile olmuş. Bu tarz şeyler gerçekten üzücü. Eğer düşünürseniz, ben bu serilere neredeyse 4+ senemi verdim ve önceliğim hep en hızlı ve kaliteli bir şekilde diğer insanların okumasını sağlamak oldu.

Kendi hayatımı da yaşamam gerektiğini, benimde özel hayatımda meşgul olduğum şeyler olduğunu unutmamanızı isterim.

Bir sonraki güncelde görüşene kadar kendinize iyi bakın!

(`ω´)

  • Hayal

    Merhabalar 😀 Uzun zamandır etrafta yoktum pek vaktim olmuyor. O yüzden geç de olsa bir yorum bırakayım dedim. 🙂 Öncelikle çok sevdiğim Kuroshitsuji’nin yeni bölümleri için çok çok çok çok teşekkür ederim, çevirip düzenleyen ellerin dert görmesin 😀 Gangstaları da bayağıdır okumadım ama onlar için de teşekkürler <3 Ve manga meselelerinde en çok karşılaştığımız durum maalesef ki insanlar, diğer kişilerin hayatına pek saygı duymuyor. Saygı duyup destekleyenler var mı? Tabii ki varlar onlar da olmasa zaten insanda zevk kalmıyor. Öncelikle manga çevirip düzenlemek zaten bir hobi işi, severek yapmazsan bir anlamı kalmıyor. Çoğu manga düzenleyip çeviren kişiler, kafa dağıtmak için ve yaparken zevk aldıkları için yapıyor bu işi , o kadar zamanlarını verip emek harcadıkları işleri bir kaç hafta gecikmesi yüzünden (ki 3-4 ay geciktirseler de fark etmez) başka kişilerin kaç yıllık emeğe konma haklarını nerden bulduklarını aklım almıyor. Seviyorsan yardım teklif edebilirsin ama ben çevirip editlerim demek, bildiğin hakaret :/ Benim de başıma geldi daha önce, insanlara yaranamıyorsun maalesef ki.
    Şimdiye kadar verdiğin tüm emekler için teşekkürler, ben bu sayfayı ilk batoto da görmüştüm, o zamanlar başka bir siteydi isim olarak değil de .net değildi galiba o günden beri takip ederim. İlk başlarda hiç yorum yazmasam da sonradan açıldım, güncel vermeden online okuma kısmına eklerdin her hafta kontrol ederdim, çünkü ne zaman ekleyeceğin belli olmuyordu 😀 Tabii o zamanlar bol vaktim vardı.

    Uzun zamandır yaptığım en uzun yorum bu oldu 🙂 Ve söylemeden geçemeyeceğim Yana şu çocuğun gerçek ismini söyle lütfen, Astre diyenler var ama nerden çıktı bu söylenti ve gerçek mi cidden merak konusu benim için 😀
    Bir sonraki güncele kadar kendine iyi bak 😀 Güncel kadar yazı yazdım ya 😀

    • Seellaaam, uzun zamandır yorumların yoktu gerçekten 🙂
      Bunca zamandır takip etmeyi bırakmadığın için gerçekten çok teşekkür ederim <3

      Ya asıl en sinir olduğum, geçen sene bu dönemler taşındığım için internetim yoktu ve hiç bakamamıştım buralara, bana bir grup mail atmış bakmış cevap vermiyorum Kuroshitsuji'yi çevirmeye başlamışlar. Ben sonra geri dönüp devam edince bana tekrar yazıp diyolar ki, madem yapacaktın neden cevap vermedin biz burda 5 bölüm çevirdik emeğimize yazık değil mi… İnsan gerçekten hayret ediyor durumu yani..

      Aynen tam boş zaman işi bu, ben bazen ayda 1-2 bölüm yapmaya bile üşeniyorum ama bilmiyorum Kuroshitsuji'nin %90'ını çevirdim neredeyse çocuğum gibi oldu bırakamıyorum 😀 Diğer serileri zaten benden başka yapan yok.

      Astre durumu şu, Yana bu seriye başlayacağı zaman ana karakterin isminde kararsız kalmış ya Astre ya Ciel olsun diye, sonra Ciel'i seçmiş. Ciel gökyüzü, Astre'de yıldız demekmiş. Bunun bi yerlerde bi blog yazısı da var. O yüzden herkes Astre olduğu konusunda hem fikir ama belli olmaz.

      Bunca zamandır iyi kötü yorum yapıp boş duvarlara konuşmadığımı hissettirdiğin için çok teşekkür ederim <3